Rólam
2015. július 16. írta: tervezzvelem

Rólam

A lakberendezés számomra a praktikumról és a színek, formák együttes harmóniájáról szól. Annak megtalálásáról, amitől egy lakás életre kel, egyszóval OTTHONNÁ válik.

Gyerekkoromban, 10-12 évesen folyton rajzoltam, saját szobám átalakításán törtem a fejem. Esténként még a bútorokat is tologattam, a szüleim sosem tudhatták, milyen látvány fogadja őket reggel. Nem sokkal később első "munkám" a saját tervezőasztalom kigondolása volt egy beépített szekrénnyel együtt.

Ekkor döntöttem el, hogy lakberendezést szeretnék tanulni. Ez szerencsére sikerült is, Budapesten az Édes Otthon magániskola tanfolyamára jártam, amelyet jeles eredménnyel fejeztem be.

Azóta is a mindennapjaim része a lakberendezés, figyelem az újdonságokat, igyekszem sokféle stílust megismerni, tapasztalatot szerezni és folyamatosan képezni magam. Mindig van mit tanulni.

mit_tehetsz_a_nappalidert.JPGLakberendezőként arra törekszem, hogy megismerve igényeid, elképzeléseid, vágyaid, új otthonod számodra a lehető legtökéletesebb legyen. 3D látványterveken mutatom meg, hogyan használhatod ki a lakás adottságait, lehetőségeit, milyen színekkel teheted harmonikussá és milyen praktikus ötleteket vihetsz bele, amivel megoldhatod például a tárolás kérdését és jól működő helyiségeket alakíthatsz ki.  

2014 óta foglalkozom lakberendezéssel, tervezéssel. Ehhez kapcsolódóan indítottam el ezt a blogot is, ahol minél több hasznos szakmai információval, ötlettel szeretnék segítségetekre lenni. Munkáim mellett ötleteket, dekorációkat, sok-sok érdekességet, praktikus megoldást szeretnék itt bemutatni. Keressük együtt a választ arra, mitől lesz egy otthon valóban OTTHONOS!

A bejegyzés trackback címe:

https://tervezzvelem.blog.hu/api/trackback/id/tr567632706
süti beállítások módosítása