Párizsi anzix
2017. február 03. írta: tervezzvelem

Párizsi anzix

Párizs kivételes metropolisz, neve évszázadok óta összeforrt a a romantikával és a művészetekkel: legyen szó építészetről, költészetről, festészetről, divatról vagy gasztronómiáról. Bohém, elegáns és különc. Elbűvölő és ellentmondásos város, melynek egyik meghatározója a Szajna, és a rajta átívelő 37 híd.

Ez volt az ihletadó hangulat ennek a kis térbeli képeslapnak, vagyis doboznak az elkészítésekor. A doboz átmérője 8 cm, sima fehér. A megrajzolás nem különösebben nehéz - törekedtem az egyszerűségre -, inkább a kivágás és a ragasztgatás teszi aprólékossá. De bátran lehet próbálkozni, akár Bálint-napi ajándék is válhat belőle.

dia1_1.JPG

Még üres a doboz. A tetejére szalvétát dekupázsoltam és a hátteret (a doboz alját) barnás papírral beragasztottam.

dia2_2.JPG

Ezután következett az egyes rétegek rajzolása-vágása. A legtöbb türelmet a híd korlátja igényelte. Valamennyit itt is könnyítettem: a lámpaoszlopot, a motort, a fát és a párocskát külön vágtam ki és utána ragasztottam a hídra. Illetve a legapróbb részleteket inkább tűfilccel rajzoltam meg vágás-szikézés helyett :)

dia3_2.JPG

A térbeliséget az épületek sötétebb-világosabb színe is érzékelteti. A doboz viszonylag kis mérete miatt nem akartam túl sok réteget egymás elé helyezni, inkább arra törekedtem, hogy minden jól látszódjék. Aztán a híd is a helyére került (ez már valóban a térben van), közte és a háttér között kb. másfél centi a távolság.

dia4_2.JPG

És elkészült a dobozka:

dia5_2.JPG

Nektek hogy tetszik? Megpróbálkoztok az elkészítésével?

Ha pedig inkább csak gyönyörködnétek elképesztően nagyszerű és egyszerű papír csodákban, kattintsatok ide. Természetesen ez is francia :)

Képek: saját

A bejegyzés trackback címe:

https://tervezzvelem.blog.hu/api/trackback/id/tr5312132527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása